4.2.14

INSTA VIEW #1

http://www.oli-worlds.com/2014/02/insta-view-1.html
Olá World People! 'Insta View' (Vista Instantânea) é uma rubrica onde capturo registos fotográficos de vistas que por algum motivo me cativaram, inspiraram ou simplesmente me chamaram atenção. As fotografias são capturadas pelo meu iPhone 4s e todas elas podem ser acompanhadas no momento da captura no meu Instagram (@oliworlds) AQUI. Espero que gostem dos registos feitos nos arredores de Lisboa. Bye, Oli
Hello World People! 'Insta View' (Instant Views) is a section where I capture photographic records of views that captivated me for some reason, inspired or just caught my attention. The photos are captured with my iPhone 4s and you may see that on the time of capture in my Instagram (@oliworlds) HERE. I hope you like the records made ​​around Lisbon. Bye, Oli
SHARE:

No comments

Post a Comment

Obrigado pela visita e pelas suas palavras!
Thanks for your visit and for your words!

Instagram

© OLI-WORLDS | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig