21.4.14

BACKPACK ISSUE

http://www.oli-worlds.com/2014/04/backpack-issue.html

Olá World People! Desde o desfile da Chanel Primavera/Verão 2014 (ver aqui) que tenho os olhos postos nesta fantástica mochila. Faz lembrar a clássica mochila da Eastpack, mas é claro, uma versão 'upgrade' como só a Chanel sabe fazer! Quando Karl toca em peças e conceitos intemporais algo mágico acontece. Faria de mim muito feliz se como num passe de magia esta mochila viesse viver cá para casa. Mas um objecto de grande desejo meu que me faz diz: 'If I were a rich boy! Lá, lá, lá, lá!' Bye, Oli
Hello World People! Since the fashion show of Chanel Spring / Summer 2014 (see here) that I have my eyes on this fantastic backpack. Is reminiscent of the classic Eastpack backpack, but of course a 'upgrade' version as only Chanel can do! When Karl touching timeless pieces and concepts something magical happens. It would make me very happy if as if by magic this backpack come to live here at my place. One more piece of art that makes me want i desire so much and also makes me say, 'If I were a rich boy! Nananananana Na! 'Bye, Oli

photos by: Chanel | Le 21ème | JPMV | Katelosvesme
SHARE:

No comments

Post a Comment

Obrigado pela visita e pelas suas palavras!
Thanks for your visit and for your words!

Instagram

© OLI-WORLDS | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig