3.7.15

JULY IS MINE

Hello World People! July is one of my favorite months. Not only just because is the month I celebrate my birthday but also because together with August, July is the climax of summer. Not anymore the beginning but still far from the end, it makes me think that the best place is in the middle. Hot days, long nights, light and good music, parties and lots of fun! It's summer time! Tan skin, gold eyes and color everywhere is all what I need now. I need to remember to forget in order to save the good and leave the bad behind. This is a post note to not repeat yesterday's mistakes, a selective memory that will only see the good. I keep forgetting that I need to let it go. What I need to remember is who I was, who I am and who I wanna be! Bye, Oli.
Hello World People! Julho é um dos meus meses favoritos. Não só apenas porque é o mês em que eu comemoro o meu aniversário, mas também porque juntamente com Agosto, Julho é o clímax de Verão. Não é mais o começo, mas ainda longe de ser o fim, isso faz-me pensar que a virtude está no meio. Os dias quentes, noites longas, música ligeira, festas e muita diversão! É Verão! Pele morena, olhos dourados e cor em todos os lugares é tudo o que eu preciso agora. Preciso lembrar de esquecer a fim de salvar o bom e deixar o mau para trás. Esta é uma nota para não repetir os erros do passado, uma memória seletiva com objectivo a ver apenas o lado bom. Eu continuo esquecendo que preciso deixá-lo ir. Mas a cima de tudo o que eu preciso é lembrar quem eu fui, quem eu sou e quem eu quero ser! Bye, Oli.
Shirt: Acne Studio | Jeans: Levi's 
Sandals: adidas Necklace: Bond Hardware
Photos: Olga Kott
SHARE:

1 comment

  1. Anonymous3/7/15 20:38

    É isso mesmo Oli! Tudo nesta vida passa! <3

    ReplyDelete

Obrigado pela visita e pelas suas palavras!
Thanks for your visit and for your words!

Instagram

© OLI-WORLDS | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig