13.3.15

'MASTURBATING' AGAIN!

http://bit.ly/1NT8Zff
Hello World People! Once again OLW fashionably masturbate him self with the queen of 'Fashion Masturbation'! Damara Inglês, my best friend and one of the most creative persons I know! Yesterday we had a bless of working one more time together. (you can see the previews times here) We did recorder a video campaign for a brand that I can't tell you yet but soon the video will come out. You might ask your self where is my post about LFW, my looks and all of my reviews about the fashions shows and why I'm not posting yet about Lisbon Fashion Week and the fashion weeks before that. Unfortunately this season a can not make it (lots of projects happening). I did went to the first two days of London Fashion Week and I promise that soon I will post about it. But for those who follow me on instgram this is not any news. Follow me and check alive all my updates @oliworlds. Are you felling the retro futuristic vibe on this photos? This is just a sneak peek of what is about to came. Stay tuned. Bye, Oli
Hello World People! Mais uma vez OLW masturbar-se, com a rainha da 'Fashion Masturbation'! Damara Inglês, uma das minhas melhores amigas e das pessoas mais criativas que eu conheço! Ontem tivemos a fantástica oportunidade de trabalharmos uma vez mais juntos. (Pode ver as anterior vezes aqui) Gravamos um vídeo campanha para uma marca que não posso dizer ainda, mas em breve o vídeo ira estar online. Voçes devem-se perguntar onde está o meu post sobre LFW, os meus looks e todos os meus comentários sobre os desfiles e porquê é que ainda não postei nada sobre ModaLisboa e as semanas de moda anteriores. Infelizmente esta temporada não vou conseguir estar presente e fazer a cobertura ('montes' de projetos acontecer). Tive a oportunidade de ir aos dois primeiros dias da Semana de Moda aqui em Londres e prometo que em breve vou postar sobre isso. Mas para aqueles que me seguem no instgram isso não é nenhuma novidade. Siga-me e acompanhem em directo as minhas atualizações @oliworlds. Estão a sentir a vibe retro futurista neste fotos? Esta é apenas uma prévia do que está prestes a chegar. Fiquem atentos. Bye, Oli
photos by: Cláudia Rocha
SHARE:

No comments

Post a Comment

Obrigado pela visita e pelas suas palavras!
Thanks for your visit and for your words!

Instagram

© OLI-WORLDS | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig